pühapäev, 20. september 2015

David J. Schwart " Suurelt mõtlemise maagia" vol3


Järg  vol 2-le

VI. Olete selline, nagu endast mõtlete.

Teie mõtlemine määrab teie käitumise.
Teie käitumine omakord määrab selle,
kuidas teised teie suhtes käituvad.

     * Nähke oluline välja- see aitab teil tähtsana tunda.
     * Mõelge, et teie töö on oluline.
     * Pidage endale mitu korda päevas ergutuskõne.
     * Mõelge nii, nagu mõtlevad tähtsad inimesed.
     * Küsige endalt " Kas sedasi mõtleks tähtis inimene?"

Lõigud tekstist:

       " Ma olen oluline. Mul on piisavalt seda mida vaja, et hakkama saada.Ma olen 
           esmaklassiline  teostaja. Minu töö on oluline."

        " Inimene, kes mõtleb, et tema töö on oluline,
          võtab vastu vaimseid signaale, kuidas oma tööd
          paremini teha, ja paremini tehtud töö tähendab
          suuremat edutamisvõimalust, suuremat palka, 
          suuremat prestiizi, suuremat õnne." 


VII. Korralda oma keskkond: Kuuluge äriklassi

 1.Häälestage end edukusele.

 2.Muutke enda jaoks reegliks hankida nõuandeid inimestelt, kes teavad.

     * Liikuge erinevates rühmades.
     * Valige sõpru, kellel on teist erinevad arvamused.
     *Valige inimesed, kes seisavad kõrgemal väiklastest, tähtsusetutest asjadest.

3.Rakendage keskond enda edukuse teenistusse.

     * Olge keskonnateadlik. Nii nagu dieet kujundab keha, kujundab vaimutoit mõistust.
     * Pange oma keskond tööle enda heaks, mitte enda vastu. Ärge alistuge mõttele " Sa ei
        suuda seda"
     *Hankige oma nõuanded edukatelt inimestelt, mitte läbikukkujalt.
     * Liikuge uutes ringkondades. Leidke uusi innustavaid tegevusi.
     * Vältige klatši. Rääkides jääge alati positiivseks.
     * Olge esmaklassiline kõiges, mida teete.

Lõigud tekstist:

     " Inimesed, kes ütlevad, et midagi ei saa teha , pole ise peaaegu kunagi edukad ja on
        saavutuste poolest alati rangelt keskpärased või parimal juhul tavalised"


VIII. Tehke suhtumised enda liitlasteks.

 " Süvenege teemasse põhjalikult. Kui avastate, et te ei ole millestki huvitatud, süvenege
            sellesse ja püüdke selle kohta rohkem teada saada. See käivitab entusiasmi."

 " Elustage kõike enda juurde kuuluvat: naeratust, käesurumist, kõnet, isegi kõnnakut.
            Tegutsege elusalt"

 " Edastage häid uudiseid. Mitte keegi pole kunagi saavutanud midagi positiivset, 
            edastades halbu uudiseid"


1. Arendage " Ma olen tähtis" suhtumine.

     * Inimesed teevad teie heaks rohkem, kui panete nad end tähtsana tundma.
     * Kui aitate teistel end tähtsana tunda, aitate ka iseendal end tähtsana tunda.
     * Harjutage väärtustamist.
     * Hajutage inimesi nimepidi kutsuma.
     * Ärge ahnitsege kuulsust, pigem panustage seda.


2. Tahate teenida? Omandage suhtumine "Teenindus esikohale"

     * Arendage endas suhtumine" Ma olen innukas".
     * Arendage suhtumine" Ma olen tähtis"
     * Arendage suhtumist " esmalt teenindus"


     Jätkub. . .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar